Умови повернення / обміну товару.

Відповідно до чинного Закону України «Про захист прав споживачів» клієнти нашого магазину Beauty Stage можуть повернути товари придбані у нас протягом 14 календарних днів з моменту здійснення покупки за умови виконання всіх норм передбачених Законом.

Згідно зі Статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів»: Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти календарних днів, не рахуючи дня покупки.

Які товари не підлягають поверненню / обміну:

Предмети особистої гігієни.

Пилочки для нігтів, бафи, продукція для полірування.

Товари з аерозольним розпилювачем.

Продукція одноразового використання.

Перукарні інструменти (ножиці, гребінці).

Шпильки, невидимки, шпильки для волосся.

Пензлики для макіяжу та набори пензлів.

Інструменти для манікюру/педикюру. (в т.ч. фрези)

Акційні і знижені в ціні товари.

Силіконові ковпачки та кліпси, форми для нарощування.

Голки і комплектуючі.

Лаки на основі гелю і звичайні.

Повернення неможливий якщо: Відсутній чек або накладна видана клієнту разом з товаром. Якщо товар використовувався (був в експлуатації). Упаковка товару пошкоджена або відсутня.

Як зробити обмін або повернення товару?

Необхідно сповістити в телефонному режимі менеджера інтернет-магазину про ваші наміри, після чого ви можете відправити товар в магазин за допомогою кур'єрської доставки або Нової Пошти.

Товар повинен супроводжуватися: товарним чеком на даний товар (дата покупки повинна бути не більше 14 календарних днів). Упаковкою товару (вона повинна мати початковий вигляд, який був при придбанні товару). Товар не повинен мати ознак його використання.

У разі відправлення товару Новою Поштою, після відправки товару клієнт сповіщає менеджерів про даний дії, повідомляючи номер декларації для отримання товару (по телефону, смс повідомленням або повідомленням на мейлом) Новою Поштою товар пересилається за попереднім погодженням з магазином і за рахунок покупця.

Менеджер інтернет-магазину вивчає всю отриману інформацію, після чого в праві відправити товар на експертизу в сервісний центр. Після чого протягом 3 днів менеджер зв'язується з клієнтом для прийняття подальших рішень згідно нижче перерахованих варіантів. Якщо товар на експертизу не передається, менеджер зобов'язаний запропонувати на вибір нижченаведеними варіанти вирішення проблеми.

1 Недолік товару підтвердився, вимога клієнта обмін товару на аналогічний товар:
Проводиться обмін товару на аналогічний, методом доставки товару через кур'єрську службу або Нову Пошту.
2 Недолік товару підтвердився, вимога клієнта повернення грошових коштів:
Здійснюється повернення грошових коштів шляхом їх перерахування через Приват24, або передача готівкою через кур'єрську службу.
3 Недолік товару підтвердився, вимога ремонт товару:
Менеджер передає товар в сервісний центр, після чого протягом 14 робочих днів проводиться ремонт обладнання за рахунок інтернет-магазину. Передача товару можлива через кур'єрську службу або Нову пошту.
4 Недолік товару не підтвердився, тобто пошкодження товару з вини клієнта:
Менеджер передає товар в сервісний центр, після чого протягом 14 робочих днів проводиться ремонт обладнання за рахунок клієнта. Передача товару можлива через кур'єрську службу або Нову Пошту.

Всі дії, пов'язані з доставкою і пересилкою товару, який повертається або підлягає обміну, оплачуються клієнтом.

Якщо підтвердився гарантійний випадок, зворотна доставка або пересилання товару клієнту здійснюється за рахунок магазину Beauty Stage.

Скільки часу займає гарантійний ремонт?

Гарантійний ремонт здійснюється протягом 14 робочих днів з моменту надходження товару на ремонт. У разі якщо ремонт визнали не гарантійним, буде запропоновано проведення ремонту за рахунок покупця.

Коли гарантія не надається?

Магазин Beauty Stage має право відмовити в проведенні гарантійного обслуговування у разі грубих порушень правил експлуатації прописаних в гарантійному талоні продукції.